Головна / Звернення / Перелік звернень громадян / 2020 / Я-1-ЕЗ, Заява (клопотання)

Я-1-ЕЗ, Заява (клопотання)

Номер звернення:
Я-1
Зареєстровано:
23 січня 2020
Вид звернення:
Заява (клопотання)
Тема/напрямок:
Комунальне господарство
Підтема:
Нарахування за житлово-комунальні послуги
Звернення:
Заборгованість по сплаті ЖКГ на 01.01.2020 складає 12,7 млн.грн. З кожним місяцем зроста на 200 000грн. по ТОВ "Сітісервіс-КР". Виникає питання як товариство може працювати при такій заборгованості? З огляду на економічну логіку та тривалий зростаючий стан заборгованності, дає економічні підстави стверджувати, що розмір плати яка нараховується щомісяця є завищеною, що довозляє існувати ТОВ. Товариство також здійснює нарахування за послуги яких воно не надавало. Тобто, створюється штучна заборгованність. Це стосується всього Інгулецького району. Оскільки, ОМС зобовязані діяти в інтересах мешканців, прошу вивчити та переглянути тарифи, види послуг з метою усунення незаконного збагачення з боку ТОВ, організувати круглий стіл куди запросити громадськість та ТОВ
Відповідальний:
Відділ з питань благоустрою та житлової політики
Статус:
Роз’яснено
Відповідь:
Законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» визначено, що за рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або всі функції - об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку. Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» послуга з управління багатоквартирним будинком включає: - утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем, утримання ліфтів тощо; - купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку; - поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку. Ціна послуги з управління багатоквартирним будинком встановлюється договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком з розрахунку на один квадратний метр загальної площі житлового або нежитлового приміщення, якщо інше не визначено договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, та включає: 1) витрати на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території і поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку відповідно до кошторису витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території; 2) винагороду управителю, яка визначається за згодою сторін. Управителем частини житлових будинків, які розташовані на території житлового масиву ПІВДГЗК, є ТОВ «СІТІІСЕРВІС-КР». З метою детального розгляду звернення було направлено на розгляд керівництву ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР». За інформацією підприємства у своїй діяльності для розрахунку фактичних витрат на утримання будинку та прибудинкової території керується Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» і затвердженого нею Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 № 515 «Про внесення змін до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій». Нарахування за послуги ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР» проводить по фактичним витратам згідно актів виконаних робіт та виставленим рахункам підприємств по будинку. З переліком фактично виконаних робіт мешканці мають можливість ознайомитись скориставшись сайтом Криворізький Ресурсний центр (krmisto.gov.ua). На даному сайті розміщена як загальна інформація про будинок, так і інформація про щомісячні витрати на його утримання. Також, хочемо зауважити, що 05.01.2019 набрав чинності Порядок проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1145. У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг з управління багатоквартирним будинком споживач має право викликати управителя багатоквартирного будинку для перевірки якості наданих послуг. За результатами перевірки складається акт-претензія. Виконавець комунальних послуг протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених у акті-претензії, або надає споживачу обґрунтовану письмову відмову. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з чинним законодавством ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР» надає послуги мешканцям згідно з договірними відносинами. Всі спірні питання, які виникають між споживачами та підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг вирішуються за домовленістю сторін або у судовому порядку. Виконком Інгулецької районної у місті ради не є стороною договірних відносин між надавачами послуг та не є органом, уповноваженим вирішувати спірні питання між споживачами та надавачами житлово-комунальних послуг. З питання проведення засідання за участі представників ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР» та органів самоорганізації населення повідомляємо, що відповідно до плану роботи виконкому в кінці кожного кварталу проводиться семінар для органів самоорганізації населення, де одним із питань є звітність ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР», на якому всі присутні мають право висловлюватися з питань діяльності управителя та надавати пропозиції щодо покращення його роботи. Голова районної у місті ради Сергій Жеребило Олександр Хватов 94 80 06